.

Rád bych za Compuny Corporation s.r.o. odpověděl na pár poznatků s kterými se z Vaší strany setkáváme a něco málo ze života společnosti. - Doprovodný blog shopu Compuny.cz - Compuny - Redukce a adaptery

Přejít na obsah

Hlavní nabídka:

Rád bych za Compuny Corporation s.r.o. odpověděl na pár poznatků s kterými se z Vaší strany setkáváme a něco málo ze života společnosti.

Compuny - Redukce a adaptery
Vytvořil v Vyjádření společnosti ·
Vysvětlení k problematice oddělení USB riserů od přídavných napájecích kablíků.

Toto rozhodnutí má několik důvodů. Težaři cryptoměn nad ekologií moc nepřemýšlí. Řekněme, že na to nemají čas. Všimli jsme si, že většina velkoodběratelů kablíky nepotřebí a končí na v koši. Oproti tomu jiní je potřebují. Příjde mi, že volba kabelu je nejsnažší řešení. Též se snažíme o stahování jiných typů nevyužitých kabelů (od zdrojů, napájecích atd.) zpět k nám, kde nejeden zákazník je dostal grátis, pokud jej potřebuje.

Do budoucna se u nás objeví zcela modifikovatelná konfigurace riserů. I základní deska riseru bude bez nalepené izolační podložky nebo nožiček a zákazník si odkliká co potřebuje, tj. déla USB riser kabelu, splitter pro připojení do desky, podložku či nožičky, redukci napájení. Vnímáme, že zákazník uvíta levnější modifikovaný produkt, než kupovat několik položek, což by ho ve finále stálo více peněz a zbyly mu nevyužité díly. Takto zůstanou u nás a kdo je potřebuje, ten je dostane darem nebo za administrativní poplatek (pozn. nepodnikající by se divili, jake náklady jsou na zpracování jedné položky v s.r.o. společnosti ... řekněme 30 Kč by mohl být strop).

Odbavování zásilek a provozní doba

Každou objednávku se snažíme zpracovat v okamžiku, kdy nám příjde. Při součastných 50. objednávek denně, bychom se nechat je být "na pak", zbláznili. Přes den nás navštěvují zákazníci s nimiž se bavíme a u toho balíme, balíme a zase balíme. Balí se o víkendu, svátcích, ve dvě ráno ... chodíme spát nad ránem. A v 8:00 to začne. Jeden telefon za druhým a moře dotazů. Rád si se zákazníky popovídám, mám rád lidi. Nicméně když mi ze sluchátka někdo povídá jak před týdnem volal a pár minutami učinil objednávku xy číslo ... mé rozespalé Já, jenž nemá vůbec potuchy, s kým jsem mluvil den předtím, co je vlastně za den, natož kdo co objednal v poslední hodině, většinou v ten moment odpoví nějaký nesmysl. Tímto Vás žadám, volejte jen pokud hoří a po desaté hodině. Potřebuji se rozkoukat a nejen já.
Od  22.1.2018 už nebude možno NONSTOP vyzvednutí zásilek - skladník se po dvou letech stěhuje. Jelikož nyní trávíme na provozovně do brzkých ranních hodin, nebude problém se za námi vydat vlastně kdykoliv. Pouze mezi 4:00 - 9:00 nás nechte trochu vyspat.

Činský festival Nového roku (rok 2018 je ve znamení psa)

Nejtvrdší jádro teamu zajistilo dostatečnou zásobu přes období festivalu. Měli bychom ustát případný další nápor, tak jako jsme ho ustály i behěm svátků. Poslední loňské naskladnění proběhlo 20.12.2017 a do 5.1.2018 jsme je-li ze skladových zásob do úplného vyprodání. Věříme, že i tentokrát se s Vašimi požadavky vypořádáme.

Cenová politika společnosti

Jako poslední bod je cenová politika. Tu tvořím Já a vychází z cen, které dostanu do ruky po dlouhém procesu. Jsem ochoten se dohodnout na čemkoliv, má-li to hlavu a patu. Určitý sortiment jedinečný na trhu a sehnat ho, případně vymyslet, nebylo snadné. Nemám energii čelit dotazům, jakou dám slevu na tři kusy položky za 100 Kč. Sorry, můj čas je vzácný a je-li něco na trhu, co jiní prodejci nemají nebo mají, ale za nesmysl ceny, vnímám plýtvání časem řešit slevu. Chápu, že na ebayi či Aliexpressu to samé mají za půl, nicméně i to za půlku je nutné připočíst celní proces (odvádí DPH 21% a CLO - dle regionu dovozu) + lidské zdroje, kteří tráví hodiny denně, aby zákazník měl v požadované kvalitě a co nejkratší dostupnosti co vyžaduje.
U některých položek je cena vyšší, jelikož se jedná o maloseriovou dodávku - TESTOVACÍ (budete se možná divit, cokoliv prodáváme máme otestováno od prvních zákazníků, kterým dáváme vzorky na testování ... též testujeme nové i vyreklamované na našich zařízeních nebo v případě těžebních strojích). Pokud se osvědčí, domluví se větší dodávka a tím se cena sníží. Též se nám stalo nejedenkrát, že celá TESTOVACÍ zásilka šla na sběrný dvůr - nesplňovala kvalitu a očekávání - pokrok něco stojí a součastný prodej riserů nám umožňuje experimentovat a hledat lepší a lepší produkty.

Byť jsem psal poslední, myslel jsem předposlední. Reklamace je posledním témate. Naši reklamační politiku vnímám jako výborně fungující. Výměna kus za kus funguje prima. Chystáme ke zveřejnění tabulek prodeje vs. reklamace. Než tak učiníme, rád bych se vyjádřil k reklamacím riserů.
Byť času máme jak šafránu, snažíme se rozluštit dosti záhad kolem těžby. Generace riserů black (obou verzí) má nejnižší závadovost. Z dostupných čísel prodaných 8311 riserů bylo reklamováno 32 kusů drobnými zákazníky a 50 kusů z jedné farmy - důvodem bylo špatné propájení PCIe konektoru na zákl.desce (spíše technická chyba pájecí stanice a nedostatečná kontrola, jelikož riser měl na sobě izolační podlužku ... a to je ten důvod, proč budou podložky od března risery nalepeny). Tudíz zmetkovitost Black edice riserů je pod 2%. Z oněch 32 kusů na našich rigách prošly testem všechny ... 8 ks nereagovalo vůbec, 11 ks byly vada USB kabelu (po výměně funkční), 5 ks mělo vadu na splitteru do desky (po výměně funkční) a 8 ks fungovalo, nicméně na obou rigách nám vypadávala nahodila grafika (testováno na několika grafikách i slotech).

13.1.2018
Prima den

-JV-

obr. takto vypadá zásilka s 500 ks riserů



Bez komentářů


Návrat na obsah | Návrat do hlavní nabídky